اپل از آیفون Xr رونمایی کرد: یک پرچمدار رنگی و ارزان

امروز فقط آیفون Xs رونمایی نشد، بلکه یک پرچمدار ارزان قیمت نیز به نام آیفون Xr رونمایی شد. به جز قیمت ارزان آن، این گوشی رنگ های بدنه متنوعی مانند، آبی، قرمز، زرد، سفید، سیاه و مرجانی دارد. متاسفانه برای خرید این گوشی زیبا باید کمی صبور باشید.

این گوشی دارای، صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی نوع Liquid Retina است. همچنین روزولوشن آن 1792×828 است. در این گوشی از قابلیت 3D Touch (لمس سه بعدی) خبری نیست. همچنین اپل هیچ حرفی از به کارگیری اسپیکر های استریو (Stereo Speakers) نبرده است.

خوشبختانه به نظر می رسد که در مقایسه با پرچمداران گران قیمت از لحاظ امکانات چیز زیادی کم ندارد. در این گوشی نیز از چیپ A12 Bionic  استقاده شده است. بعلاوه دارای عمر باتری بهتری نسبت به گوشی های قبلی اپل است. اگرچه این گوشی فقط یک دوربین جلو دارد، اما از سنسور اصلی گوشی های Xs و Xs Max پیروی می کنید.

بهتر از ان این است که اپل نیز از گوگل یاد گرفت و حالت پرتره (Portrait Mode) را به دوربین خود اضافه کرد. دوربین جلویی این گوشی نیز مانند دیگر مدل های آیفون است. یعنی دارای قابلیت هایی مانند Face ID است.

قیمت این گوشی برای حافظه های داخلی 64، 128، 256 گیگابایت موجود از 749 دلار شروع می‌شود. به نظر نمی رسد که این آیفون طرفداران زیادی را جلب خود کند. اگرچه اپل تصمیم دارد پیشفروش این آیوفن را پس از پرچمداران گران قسمت خود بندازد. از آنجایی که آیفون Xs همین ماه پیش فروش آن شروع می‌شود و آیفون Xr در 19 ماه اکتبر پیشفروش آن شروع می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید