آموزش غیر فعال کردن آخرین بازدید (لست سین) اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را به خود اضافه کرده است که کاربران می توانند آخرین بازدید مخاطبان را مشاهده کنند. شما همچنین می توانید این ویژگی لست سین اینستاگرام را غیرفعال کنید.

همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی معروف است که طرفداران زیادی دارد. این پلتفرم سال های زیادی است که توانسته رضایت کاربرانش جلب و فضای ایمنی را برای آنها فراهم کند.

اینستاگرام همواره سعی می کند که طی هر به روزرسانی قابلیت های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند. در آخرین به روز رسانی خود تلاش کرده که از رقیبان خود یعنی فیس بوک، واتس اپ و دیگر مسنجرها پیام رسان عقب نماند از همین رو در کنار دیگر قابلیت های شگفت انگیزی خود به تازگی ویژگی لست سین اینستاگرام را هم اضافه کرده است.

اگرچه ممکن است خبر اضافه شدن لست سین اینستاگرام برای برخی کاربران ناخوشایند باشد و تمایل نداشته باشند که دوستانشان از آنلاین بودن یا نبودن آن ها اطلاع پیدا کنند. اما نگران نباشید اینستاگرام به عواقب این به روز رسانی خود فکر کرده به همین دلیل گزینه غیر فعال کردن این آپشن را هم در دسترس قرار داده است.

اگر ترجیح می دهید که هیج یک از مخاطبان آخرین بازدید شما را مشاهده نکنند به سادگی با رفتن به صفحه پروفایل و انتخاب منوی گزینه ها این حالت را غیر فعال کنید. در اندروید می توانید با ضربه زدن سه نقطه ای که در گوشه سمت راست صفحه پروفایل قرار دارد  وارد منوی گزینه های شوید.

اما در آی او اس باید گزینه «cog icon» که در مقابل Edit Profile قرار دارد را انتخاب کنید و از این قسمت گزینه آخرین بازدید را غیر فعال کنید.

هنگامی که وارد منوی گزینه ها شدید گزینه «Show Activity Status» را خواهید دید که می توانید آن را خاموش کنید و برای همیشه از دیده شدن توسط مخاطبان راحت شوید.

این نکته را در نظر بگیرید زمانی که این گزینه را غیرفعال می کنید دیگر نمی توانید وضعیت آنلاین بودن مخاطبین خود را هم مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید